Informacja dot. pobierania prowizji za wypłaty z bankomatów – aktualizacja z dn. 06.02.2018r.

Aktualizacja z dn. 06.02.2018 r. W nawiązaniu do poprzednich komunikatów informujemy, że błąd powodujący pobieranie prowizji z bankomatów na liście bankomatów bezprowizyjnych, został usunięty przez pracowników mBANK S.A. Bank aktualnie dokonuje dokładnej analizy wypłat bankomatowych dokonywanych kartami i ustala w ten sposób kwoty należne do zwrotu właściwym Użytkownikom.

Aktualizacja z dn. 02.02.2018r. Informujemy, że pomimo zapewnień przekazanych przez mBank S.A. dot. usunięcia błędu, w dalszym ciągu pobierane są prowizje z bankomatów znajdujących się na liście bankomatów bezprowizyjnych. W odpowiedzi na naszą interwencję przedstawiciel mBank S.A. poinformował nas w dniu dzisiejszym, że nadal trwają prace nad weryfikacją i korektą parametryzacji systemów w celu wyeliminowania błędnego pobierania prowizji. Ponadto bank poinformował, że oczywiście wszystkie niesłusznie pobrane prowizje zostaną zwrócone najszybciej, jak to będzie

31.01.2018r.

W związku z pojawiającymi się sygnałami dot. pobierania prowizji za wypłaty z bankomatów znajdujących się na liście bankomatów bezprowizyjnych informujemy, że sprawa została niezwłocznie przekazana do przedstawicieli banku mBank S.A., obsługującego karty przedpłacone. Otrzymaliśmy informację, że od dnia dzisiejszego, tj. 31 stycznia 2018r., błąd został usunięty i pobieranie prowizji powinno odbywać się prawidłowo. Jednocześnie informujemy, że nieprawidłowo pobrane prowizje zostaną zwrócone. mBank S.A. przeprasza za powstałe niedogodności.