Od środy zmiana godzin obsługi mieszkańców

Od najbliższej środy, tj. 18 listopada br. zmienią się godziny bezpośredniej obsługi interesantów Gdańskiego Centrum Świadczeń. Nowy harmonogram pracy punktu obsługi wynika z bieżącej sytuacji epidemicznej i chęci utrzymania płynnej obsługi mieszkańców.

Od 18 listopada br. obsługa mieszkańców przy ul. Powstańców Warszawskich 25 (budynek C) prowadzona będzie w następujących godzinach:

  • poniedziałek – 10:00 – 15:00,
  • wtorek – 10:00 – 15:00,
  • środa – 10:00 – 17:00,
  • czwartek – 10:00 – 15:00,
  • piątek – 10:00 – 15:00.

Dogodny termin wizyty można umówić telefoniczne, dzwoniąc pod numer:  513 902 853.

Należy pamiętać, że obsługa prowadzona jest z zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych. Dlatego warunkiem skorzystania z możliwości bezpośredniej rozmowy z pracownikiem jest założenie maseczki ochronnej, dezynfekcja rąk oraz zachowanie odpowiedniego dystansu społecznego. Dodatkowo w jednym pomieszczeniu nie może być więcej niż 1 osoba na 1 stanowisko obsługi, z wyłączeniem osób obsługujących interesantów.

Skorzystaj z alternatywnych form kontaktu

Wnioski o świadczenia oraz inne pisma można bezpiecznie składać w specjalnych wrzutniach, za pośrednictwem poczty, a także przez internet.

Wrzutnie

Wnioski o świadczenia, pisma, podania, uzupełnienia do wniosków oraz inną korespondencję można bezpiecznie dostarczać  do specjalnych wrzutni, znajdujących się w następujących lokalizacjach:

Gdańskie Centrum Świadczeń

  • ul. Powstańców Warszawskich 25, budynek C

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Gdańsku

  • CPS 1 – ul. Modrzewskiego 2A,
  • CPS 2 – Pl. Ks. Gustkowicza 13,
  • CPS 4 – ul. Lecha 1,
  • CPS 5 – ul. Siennicka 25,
  • CPS 7 – ul. Marynarki Polskiej 134A,
  • CPS 8 – ul. Reduta Wyskok 6 (Śródmieście).

Poczta

Korespondencję można przesyłać na adres:

Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Powstańców Warszawskich 25
80-152 Gdańsk

Złóż wniosek przez internet

Wnioski o świadczenia można składać przez internet, np. za pośrednictwem portalu Emp@tia, który umożliwia złożenie wniosku o większość świadczeń, również o zasiłek rodzinny, czy też świadczenie z funduszu alimentacyjnego.

Dodatkowo o świadczenie „Dobry start” oraz 500+ można ubiegać się za pośrednictwem bankowości elektronicznej oraz przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS.

Inf. Magdalena Marczewska/Działu Obsługi Mieszkańców