Zmiana siedziby Gdańskiego Centrum Świadczeń

Ten post został napisany ponad 6 miesięcy temu. Oznacza to, że może zawierać nieaktualne dane. Najnowsze informacje o świadczeniach znajdziesz w zakładkach tematycznych. Są one dostępne w górnej części strony.

Od 1 stycznia 2022 r. Gdańskie Centrum Świadczeń będzie miało nową siedzibę. Pracownicy Centrum zamienią przeznaczony do rozbiórki budynek przy ul. Powstańców Warszawskich 25 na wyremontowany obiekt przy ul. Kartuskiej 32/34. Dotychczasowa siedziba zostanie zlikwidowana.

Z końcem 2021 roku zakończy się trwająca ponad 2 lata przebudowa budynku przy ul. Kartuskiej. Obiekt został gruntowanie wyremontowany i zaadaptowany do nowych funkcji. Aktualnie trwają ostatnie prace związane z uporządkowaniem terenu wokół budynku. Z początkiem nowego roku stanie się on siedzibą Gdańskiego Centrum Świadczeń.

Nowa siedziba Gdańskiego Centrum Świadczeń
Nowa siedziba Gdańskiego Centrum Świadczeń, ul. Kartuska 32/34

Jak dojechać do nowej siedziby Gdańskiego Centrum Świadczeń?

Nowa siedziba Centrum jest dobrze skomunikowana. Pod samym budynkiem znajduje się przystanek tramwajowy, na który można dojechać liniami numer 10 oraz 12. W pobliżu znajduje się również przystanki autobusowe.

Jak załatwić sprawy w  Gdańskim Centrum Świadczeń?

Korespondencja

Od początku stycznia wszelkie wnioski o świadczenia, dokumenty oraz pozostałą korespondencję należy kierować na adres:

Gdańskie Centrum Świadczeń
ul. Kartuska 32/34
80-104 Gdańsk

e-mail: gcs-kancelaria@gdansk.gda.pl

Wizyty osobiste

Zmiana siedziby dotyczy również Działu Obsługi Mieszkańców. Oznacza to, że od początku 2022 r. wizyty osobiste będą odbywały się wyłącznie w budynku przy ul. Kartuskiej 32/34.

Wizytę będzie można umówić telefonicznie, dzwoniąc pod numer 513 902 853. Dodatkowo w styczniu zostanie uruchomiona internetowa rejestracja wizyt.